Знижка 37грн на перше замовлення

Угода користувача

Я згоден(а) з умовами угоди користувача та дозволяю використовувати мої персональні дані на законних підставах.

Публічна оферта

1. Загальні умови використання Сайту.

1.1. Сайт є платформою для розміщення пропозицій про продаж товарів Продавцем.

1.2. Ця Угода є публічною офертою. Отримуючи доступ до матеріалів Сайту, Користувач тим самим приєднується до цієї Угоди.

1.3. Адміністрація Сайту має право у будь-який час в односторонньому порядку змінювати умови цієї Угоди. Такі зміни вступають в силу з моменту розміщення нової версії Угоди на сайті.

1.4. Пропозиція на Сайті не є офертою. Однак Користувач після ознайомлення з Пропозицією має право зробити оферту Продавцю (Продавцям) шляхом заповнення форми Замовлення. Заповнення форми Замовлення вважається офертою Користувача Продавцю (Продавцям) на придбання Користувачем відповідного Товару на умовах, що зазначені в Пропозиції.

1.5. Користувач розуміє, що його оферта перенаправляється Адміністрацією Продавцю, якого обрала Адміністрація. Це положення жодним чином не означає, що Адміністрація діє як агент Продавця і/або є відповідальною за виконання Замовлення Продавцем.

1.5. Оферта вважається такою, що прийняв Продавець, тоді, коли останній здійснив дії, які свідчать про прийняття оферти Користувача, а саме: фактично відвантажив товар, приступив до надання послуг або виконання робіт відповідно до умов, передбачених офертою Користувача.

1.6. Після отримання оферти Користувача Продавець має право запропонувати придбати Товар на інших умовах, ніж було передбачено офертою Користувача. У цьому випадку така пропозиція вважається зустрічною офертою і має бути прийнята Користувачем. Прийняттям зустрічної оферти вважається фактичне отримання Користувачем (Одержувачем) Товару на умовах, обумовлених зустрічною офертою. Продавець має право відкликати таку зустрічну оферту до моменту видачі товару Покупцеві.

1.7. Достатнім доказом прийняття оферти Продавцем або зустрічної оферти (тобто узгодження Сторонами всіх істотних умов продажу Товару) є фактичне отримання і прийняття Товару Одержувачем.

1.8. Не вважається прийняттям Продавцем Оферти Користувача відправлення Продавцем і/або Адміністрацією засобами електротехнічної (sms-інформування, електронна пошта, телефон та інше) або іншого зв'язку повідомлення Продавця/Адміністрації про одержання Замовлення Користувача та/або про терміни його отримання і/або про ціну Товару. Дане повідомлення є виключно повідомленням про отримання Продавцем оферти Користувача (але не про її прийняття) і відтворює умови оферти, яка надана Користувачем.

1.9. Єдиним засобом відшкодування, яке надається Користувачеві у разі невідповідності фактичних умов продажу оферті, є надання користувачеві (Одержувачу) права відмовитися від отримання і прийняття відповідного Товару та вимагати повернення сплаченої за нього вартості, а також вартості доставки Товару до пункту видачі (якщо суми фактично були оплачені Платником). Одержувач має право скористатися даним правом до моменту підписання документів, які підтверджують отримання Товару (зокрема документів перевізника про доставку відправлення з Товаром Одержувачеві).

1.10. Моментом отримання і прийняття Товару Одержувачем є момент (залежно від того, який настав раніше):

– підписання Одержувачем акту приймання-передавання Товару (або іншого рівнозначного за змістом документа, що підтверджує факт передачі Товару Одержувачу), або

– підписання Одержувачем документів перевізника, що підтверджують факт отримання відправлення, яке містило Товар, або

– фактичне отримання Одержувачем Товару і вчинення Одержувачем дій, що свідчать про прийняття Товару (Одержувач отримав Товар і покинув пункт видачі товару і тому подібне).

1.11. Інформація про товар.

1.11.1. Інформація про Товар міститься на самому Товарі, його упаковці, у товаросупровідних документах на Товар. Інформація про товар також може надаватися дистанційно (телефоном, шляхом розміщення інформації про товар на Сайті).

1.11.2. При отриманні Товару до моменту підписання документів, які підтверджують отримання Товару, Одержувач зобов'язаний ознайомитися з інформацією про товар, що міститься на Товарі і/або його упаковці та/або у товаросупровідних документах. У разі необхідності отримання додаткової інформації про товар Одержувач зобов'язаний зв'язатися з Продавцем та отримати необхідну інформацію засобами дистанційного зв'язку до моменту прийняття Одержувачем Товару.

1.11.3. Зазначена в Пропозиції ціна на Товар є орієнтовною. Ціна на Товар, узгоджена Сторонами відповідно до п. 1.4–1.7. Угоди може бути змінена Продавцем до моменту видачі Товару Одержувачеві.

1.11.4. У разі зміни ціни Товару в порівнянні з узгодженими Сторонами згідно з п. 1.4–1.7. Угоди умовами Одержувач має право відмовитися від отримання і прийняття Товару. При цьому Одержувач (Платник) має право вимагати повернення оплачених за Товар коштів, а також коштів, сплачених за доставку Товару Одержувачу. Будь-які інші компенсації (зокрема відшкодування збитків, неустойка та інше) Продавцем або Адміністрацією не надаються.

1.12. Обмеження відповідальності.

1.12.1. Сайт є платформою для розміщення Пропозицій Продавцями. У зв'язку з цим Адміністрація (окрім випадків, коли Адміністрація є Продавцем) не є відповідальною перед Користувачами (Платниками, Одержувачами) за виконання Замовлення Продавцями і пов'язаними з цим питаннями, зокрема, але не виключно: за відповідність умов Пропозиції фактичним умовам продажу Товарів, за відсутність Товару, за прострочення доставки Товару, за якість Товару, за належне виконання гарантійних зобов'язань Продавцями і/або виробниками.

1.12.2. Зазначені в Пропозиції умови є попередніми умовами придбання Товару. Умови Пропозиції можуть змінюватися Продавцями, також і після прийняття Замовлення до виконання. Конкретні умови продажу Товару Продавцями можуть визначатися і змінюватися Продавцями до моменту передачі Товару Одержувачеві.

1.12.3. У разі старіння матеріалів (зокрема умов Пропозиції) на Сайті Адміністрація не зобов'язується оновлювати їх. Адміністрація ні за яких обставин не є відповідальною за будь-які збитки (включаючи, але не обмежуючись збитками від втрати прибутку, даних або від переривання ділової активності), які виникли внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання цього Сайту.

1.12.3. Відповідальність Продавця за зміни умов придбання Товару в порівнянні з вказаними в Пропозиції обмежується тим, що Одержувач (Користувач, Платник) має право відмовитися від придбання Товару і вимагати повернення сплачених за нього коштів (якщо вони оплачені).

1.12.5. У будь-якому випадку сума збитків (як матеріальних, так і немайнових), які можуть бути виплачені Користувачеві (Платнику, Одержувачу) у зв'язку з порушенням його прав при використанні Сайту (зокрема, у зв'язку з невиконанням Замовлення або його неналежним виконанням, іншими порушеннями прав Користувача) відповідно до ст. 22 Цивільного кодексу України, обмежена сумою в десять гривень.

1.12.6. На Товари, які мають гарантійний термін, діють гарантійні зобов'язання відповідно до умов, зазначених у гарантійному талоні і/або в інформаційних матеріалах виробника. Якщо відповідно до законодавства України Товар повинен мати гарантійний термін експлуатації, але він не встановлений виробником, гарантійний термін на такий Товар – 3 дні.

1.3. Користувач є відповідальним за достовірність даних, зазначених у формі Замовлення. У разі, якщо неточна (неправильна) вказівка даних у замовленні призвела до додаткових витрат Продавця, пов'язаних з доставкою Товару за невірною адресою або видачею Товару, який не належить Одержувачеві, всі пов'язані з цим збитки та витрати покладаються на Користувача. Продавець має право утримувати суму таких збитків або витрат з сум, сплачених Платником в якості оплати Товару (проводити залік зустрічних вимог).

2. Зобов'язання сторін.

2.1. Користувач зобов'язується уважно ознайомитися з даною Угодою. У разі незгоди з її умовами Користувач зобов'язується негайно припинити використання Сайту.

2.2. Користувач погоджується не робити дій, які можуть розглядатися як порушення українського законодавства або норми міжнародного права, зокрема, у сфері інтелектуальної власності, авторських і/або суміжних правах, а також будь-яких дій, які призводять або можуть призвести до порушення нормальної роботи Сайту та його сервісів.

2.3. Використання матеріалів сайту без згоди правовласників не допускається. Для правомірного використання матеріалів Сайту необхідне укладення ліцензійних договорів (отримання ліцензій) від правовласників.

2.4. При цитуванні матеріалів сайту, зокрема і авторських творів, які охороняються, посилання на Сайт обов'язкове.

2.5. Коментарі та інші записи Користувача на Сайті не повинні суперечити вимогам законодавства України і загальноприйнятим нормам моралі та моральності.

2.6. Користувач попереджений про те, що Адміністрація Сайту не є відповідальною за відвідування і використання ним зовнішніх ресурсів, посилання на які можуть міститися на сайті.

2.7. Користувач приймає положення про те, що всі матеріали і сервіси Сайту або будь-яка їх частина можуть супроводжуватися рекламою. Користувач згоден з тим, що Адміністрація Сайту не є відповідальною і не має яких-небудь зобов'язань у зв'язку з такою рекламою.

2.8. Користувач розуміє, що Продавці є окремими суб'єктами господарювання, які не підконтрольні Адміністрації. Користувач усвідомлює, що Адміністрація не має будь-яких повноважень впливу на виконання Продавцями своїх зобов'язань щодо прийняття та/або виконання Замовлення, а також зобов'язань, що виникають після продажу Товару.

3. Порядок обміну і повернення Товару Одержувачем (Користувачем, Платником).

3.1. Обмін та повернення товару (у тому числі при розірванні договору купівлі-продажу) в порядку Закону України «Про захист прав споживачів».
Користувач, зокрема, також зобов’язаний належним чином надійно упакувати відправлення зовні та всередині аби товар не пошкодився в процесі транспортування.

3.2. При отриманні Товару поштою, повернення такого Товару (в тому числі, при розірванні договору купівлі-продажу), здійснюється поштою.

3.3. При обміні і поверненні, Товар слід відправити в повній комплектації, приклавши до нього також наступні документи:
- Заява на обмін або повернення грошових коштів, із зазначенням причин;
- Акт приймання-передачі товару / накладна / чек від Продавця (документ, що підтверджує факт придбання товару);
- Гарантійний талон.

3.4. У разі направлення Користувачем (Споживачем) товару (який було придбано через сайт та умовами Продавця передбачена можливість направлення останньому такого товару без оформленої належним чином письмової заяви із пред’явленими вимогами вважається, що такий товар направлено з метою передачі останнього до сервісного центру для проведення діагностики та обслуговування (усунення недоліку). При цьому обов’язковим є наявність оригіналу гарантійного талону до товару та розрахункового документу.

3.4.1. Наведений у даному розділі порядок діє у випадку якщо умовами Продавця передбачена можливість зворотнього направлення товару, у тому числі для організації гарантійного обслуговування. У разі направлення Користувачем (Споживачем) товару протягом гарантійного строку на вказану вище адресу без оформленої належним чином письмової заяви із пред’явленими вимогами вважається, що такий товар направлено з метою передачі останнього до сервісного центру для проведення діагностики та обслуговування (усунення недоліку). При цьому обов’язковим є наявність оригіналу гарантійного талону до товару та розрахункового документу, виданого Продавцем. Виключенням є направлення товару протягом чотирнадцяти днів з моменту придбання.

3.4.2. У випадку направлення Користувачем (Споживачем) такого товару на вказану вище адресу із заявою про повернення грошових коштів або щодо обміну товару на підставі положень ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» без документів, що підтверджують наявність істотного недоліку в товарі (при наявності оригіналу гарантійного талону та розрахункового документу, виданого Продавцем), вважається, що Користувач (Споживач) згоден на передачу такого товару до уповноваженого сервісного центру для з’ясування наявності в товарі істотного недоліку. У разі такого направлення товару на підставі положень ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» із заявою про обмін товару або повернення грошових коштів з посиланням на наявність недоліку в роботі товару вважається, що Користувач (Споживач) згоден на передачу такого товару до уповноваженого сервісного центру для з’ясування наявності істотного недоліку в товарі. У випадку якщо наявність істотного недоліку не буде підтверджена уповноваженим сервісним центром, вважається, що Користувач (Споживач) згоден на безоплатне усунення виявленого недоліку (за умови підтвердження гарантійного випадку). Термін сервісного обслуговування: 14 днів з моменту отримання товару уповноваженим сервісним центром та 10 днів – термін транспортування, якщо інше письмово не погоджено з Користувачем (Споживачем).

3.4.3. Для мінімізації ризиків випадкового пошкодження товару при пересиланні Продавцю, Користувач (Споживач) повинен перед таким направленням описати зовнішній вигляд товару разом з представником перевізника шляхом складання відповідного акту. У випадку необхідності з’ясування проблем в роботі товару в телефонному режимі зі Споживачем може уточнюватись інформація про наявний недолік.

3.4.4. Споживач надає свою згоду на отримання електронних повідомлень щодо розгляду його звернення на вказану ним електронну пошту та/або за допомогою засобів мобільного зв’язку та /або за допомогою месенджерів (WhatsApp, Telegram, Viber), що прив’язані до номера телефону, зазначеного Споживачем (Користувачем) в заяві чи в іншому документі. Такі повідомлення вважаються належним інформуванням Споживача.

3.4.5. Направляючи товар на гарантійне обслуговування Користувач (Споживач) повинен відключити паролі, графічний ключ та інші блокування, встановлені в товарі. У разі наявності таких блокувань Користувач (Споживач) надає згоду на повернення йому товару без здійсненого гарантійного обслуговування. Після відключення блокувань Користувач (Споживач) може повторно направити товар на вказану у даному Розділі Угоди адресу для організації гарантійного обслуговування.

3.5. Користувач (Споживач) зобов’язаний оглянути товар разом із розрахунковим документом при отриманні замовлення (посилки) в присутності представника Перевізника, у тому числі й при отриманні товару, що повернувся після гарантійного обслуговування. Претензії Користувача (Споживача) до Продавця щодо товару, який отримано через кур’єрську службу (Нова Пошта, Міст Експрес, тощо) з приводу товарного або зовнішнього вигляду (пошкодження), які виявлені при отриманні товару, мають бути зафіксовані Користувачем (Споживачем) разом з представником кур’єрської служби шляхом складання письмового документу, в якому відображаються виявлені пошкодження. В інших випадках, претензії щодо пошкодження товару в процесі транспортування пред’являються безпосередньо до перевізника.

Персональні дані

Ми цінуємо Ваше право на особисте життя та нерозголошення Вашої персональної інформації. Ця Політика конфіденційності - правило, яким користуються всі співробітники нашого сервісу, та регламентує збір і використання особистої інформації, яка може бути запрошена/отримана при відвідуванні нашого веб-сайту https://kala.com.ua, при використанні сервісу, при замовленні, листуванні або телефонній розмові. Якщо у Вас виникнуть питання або проблеми у зв’язку з конфіденційністю, надсилайте, будь ласка, свої питання або зауваження на електронну адресу в розділі Контакти.

На виконання вимог Закону України "Про захист персональних даних" даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою забезпечення реалізації цивільно-правових відносин, надання/отримання та здійснення розрахунків за придбані товари/послуги. Я також погоджуюсь з тим, що мої персональні дані можуть передаватись третім особам без будь-яких додаткових повідомлень, не змінюючи при цьому мети їх обробки. В тому числі, на перевірку зазначеної в даній Заявці інформації та не заперечую про передачу для можливого необхідного з’ясування даної інформації третім особам, під якими розумію: фінансові установи, оператори мобільного та поштового зв’язку, інші фізичні та/або юридичні особи.

Яку інформацію ми збираємо

На нашому сайті, в разі, коли Ви робите замовлення, берете учать в акції, дослідженнях або іншим чином взаємодієте з нами, ми збираємо як особисту інформацію, так і загальні дані.

Особиста інформація стосується окремого споживача - приміром, ім’я, адреса, номер телефону, e-mail, тощо. Такі дані ми отримуємо лише від осіб, які надають її свідомо та з власного бажання. Наприклад, зареєструвавшись на нашому сайті, або вказуючи ім’я та адресу із запитом на отримання подальшої інформації від нас. Ми не вимагаємо реєстрації або надання такої інформації для перегляду нашого сайту та отримання доступу до його змісту.

Для того щоб зробити замовлення товарів/послуг, брати участь у акціях, дослідженнях або іншим чином взаємодіяти з нами, Ви повинні уважно ознайомитися з Вашими правами та обов’язками щодо обробки персональних даних, які зазначені в ст. 8 З.У. «Про захист персональних даних» , уважно ознайомитися з даною Політикою конфіденційності, а також висловити свою повну згоду з їх умовами.

Якщо Ви не погоджуєтеся з будь-якою з умов даної Політики конфіденційності та вищезазначеного Положення про захист персональних даних, будь ласка, не надавайте особисту інформацію.

Згоду на використання Вашої особистої інформації Ви можете відкликати в будь-який момент. Для цього достатньо надіслати в розділі Контакти повідомлення електронною поштою, з поміткою в темі листа «Персональні дані».

Чому ми обробляємо персональні дані

Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Ми можемо обробляти Ваші персональні дані для наступних цілей. При цьому одночасно можуть застосовуватися одна або кілька цілей.

Отримання замовлення. Ми можемо використовувати Ваші персональні дані для отримання замовлення, яке Ви зробили, для обробки Ваших запитів, або для інших цілей, які можуть існувати для досягнення кінцевої мети – задовольнити інтереси споживача, а також для запобігання та розслідування випадків шахрайства та інших зловживань.

Спілкування з Вами. Ми можемо використовувати Ваші персональні дані для зв’язку з Вами, наприклад повідомити Вас про зміну наших послуг або надіслати Вам важливі повідомлення та інші подібні повідомлення, що стосуються замовлення, що було Вами зроблено та зв’язатися з Вами в цілях, пов’язаних з обслуговуванням споживача/клієнта.

Ми діємо відповідно до цієї Політики конфіденційності, на підставі Положення про обробку і захист персональних даних та на підставі чинного законодавства України. Ми маємо право зберігати Персональні дані стільки, скільки необхідно для реалізації мети, що зазначена у даній Політиці конфіденційності або у строки, встановлені чинним законодавством України або до моменту видалення Вами цих даних.

Як збираємо інформацію

Особиста інформація, як ми зазначили вище, надходить безпосередньо від Вас, та з Вашого відома. Так, коли Ви реєструєтеся на сайті, ми отримуємо надану Вами інформацію. Коли Ви реєструєтеся в промо-акції, ми збираємо інформацію, необхідну для Вашої участі, аби виконати наші зобов’язання перед Вами. Коли Ви здійснюєте замовлення товару, ми збираємо вказану Вами інформацію, щоб мати змогу оформити замовлення та доставити його Вам. Коли Ви надсилаєте нам електронного листа, ми зберігаємо вказану Вами адресу електронної пошти, щоб мати змогу відповісти.

Також ми постійно збираємо загальну інформацію, коли Ви заходите на наш веб-сайт. Процес збору таких даних відбувається з допомогою технологій cookies, як пояснюється нижче.

Cookies

Як і багато інших компаній, ми використовуємо технологію cookies на нашому сайті та поза його межами. Cookies - це уривки інформації, які веб-сайт передає на жорсткий диск споживача для зберігання інформації, пов’язаної з веб-сайтом. Ця технологія розширює Ваші можливості використання інтернету, зберігаючи Ваші пріоритети під час перегляду певного сайту. Технологія cookies не містить особистої інформації і не може жодним чином налаштовувати Вашу систему або зчитувати інформацію з Вашого жорсткого диска.

Під час перегляду нашого веб-сайту ми можемо розмістити cookies на Вашому комп’ютері. Такі тимчасові cookies використовують для підрахунку кількості візитів на наш сайт. Вони видаляються, коли Ви виходите з браузера. Постійні cookies можуть зберігатися на Вашому комп’ютері Вашим браузером. Під час реєстрації цей тип cookies повідомляє: вперше Ви до нас завітали чи заходили на наш сайт раніше. Cookie не містять Персональних даних і можуть бути заблоковані Вами у будь-який момент. Сookies не отримують особистої інформації про Вас та не надають нам Вашої контактної інформації, а також не отримують жодної інформації з Вашого комп’ютера. Ми використовуємо cookies для визначення характеристик сайту та пропозицій, які Вам найбільше подобаються з метою надання Вам більше інформації, в якій Ви зацікавлені. Крім того, файли cookie використовуються, щоб зробити веб-сайт https://kala.com.ua безпечним, захищеним і зручним. Файли cookie забезпечують підтримку функцій безпеки та їх запуск. Файли cookie також дозволяють відстежувати порушення ПОЛІТИКИ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ відвідувачами або пристроями. Файли cookie допомагають оцінити кількість і частоту запитів, а також виявляти і блокувати тих відвідувачів або пристрої, які намагаються виконати пакетні завантаження інформації з веб-сайту.

Ярлик "help" на панелі більшості браузерів проінформує Вас як заборонити браузеру приймати нові cookies, як отримувати повідомлення від браузера, що Ви отримали нові cookies, або як відключити cookies. Пам’ятайте, що cookies дозволяють Вам повною мірою користуватися всіма можливостями веб-сайту https://kala.com.ua, і ми рекомендуємо Вам залишати їх ввімкненими.

Крім того, веб-сайт https://kala.com.ua може містити посилання на інші сайти. Такі посилання наведені виключно для інформаційних цілей.
Технічне оснащення сторінок сайту https://kala.com.ua може включати в себе модулі:

  •     Соціальної мережі Facebook (facebook.com), управління якої відбувається зі штаб-квартири компанії Facebook Inc , Facebook Corporate Office, який знаходиться за адресою: Headquarters 1601 S. Califoia Ave . Palo Alto , CA 94304 , USA, телефон: +1 (650 ) 543-4800
  •     Інформаційної мережі Twitter (twitter.com), управління якою здійснюється з офісу компанії Twitter , Inc., який знаходиться за адресою: 1355 Market St, Suite 900 San Francisco, CA 94103, USA, телефон: +1 ( 415 ) 222-9958;
  •     Соціального форуму Youtube (youtube.com) , управління яким здійснюється з офісу компанії YouTube, LLC, який знаходиться за адресою: 901 Cherry Ave., San Bruno, CA 94066, USA, телефон: +1 (650 ) 253-0000
  •     Соціальної мережі "ВКонтакте" (vk.com), управління якою здійснюється з офісу ТОВ "В Контакті", який знаходиться за адресою: вул. Тверська , буд. 8, літ. Б, м. Санкт -Петербург, 191015, Росія.
  •     Соціальної мережі Google+ (http://www.google.com/intl/ru/+/leamore/better/), управління якою здійснюється з офісу компанії 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA, телефон: +1 ( 650 ) 253-0000.

Ці модулі можуть бути кнопками синхронізації аккаунту на веб-сайті https://kala.com.ua, Like, ретвітнути або відповідно "Мені подобається". Якщо відвідувач відкривав одну з веб-сторінок, оснащену таким плагіном, його інтернет-браузер безпосередньо підключить його до серверів Facebook, Twitter, LinkedIn, ВКонтакте, Google+ або Youtube. Плагін буде передавати на сервер дані про те, які саме веб-сторінки веб-сайту https://kala.com.ua відвідувач переглядав. При використанні будь-яких функцій плагіну, ця інформація також буде синхронізована з обліковим записом відвідувача на Facebook, Twitter, ВКонтакте, Google+ або Youtube. Більш детальну інформацію про збір і використання даних мережами Facebook, Twitter, ВКонтакте, Google+ або Youtube, а також про права і можливості щодо захисту персональних даних в даному контексті можна знайти в розділі про конфіденційність на сайтах Facebook, Twitter, LinkedIn, ВКонтакте, Google+ або Youtube

Конкурси та акції

Наш сайт іноді розміщує повідомлення про наші промо-акції, й іноді ми можемо дозволити Вам зареєструватися онлайн. У таких випадках ми використаємо надану Вами інформацію, щоб провести акцію (наприклад, повідомити Вас у разі виграшу). Через певний час після закінчення промо-акції особисту інформацію ми видаляємо із нашої бази даних, якщо Ви не надали згоди на її збереження та використання для отримання подальшої інформації від нас.

Треті сторони, що надають послуги

У процесі роботи ми звертаємося до інших компаній та осіб, які виконують багато функцій. Наприклад, виконання та доставку замовлень, надання підтримки споживачів, замовляємо в певних агенцій адміністрування промо-кампаній, аналіз даних. Ці агенції можуть мати доступ до особистої інформації, якщо це необхідно для виконання їхніх функцій, однак їм заборонено використовувати особисту інформацію з іншою метою, ніж та, яка зазначена в нашій Політиці конфіденційності та в нашому Положенні про обробку і захист персональних даних, і ми вимагаємо від них дотримання конфіденційності.

Загальна інформація стосується таких аспектів, як кількість відвідувачів сайту, на які сторінки вони заходять, яку інформацію завантажують, тип веб-браузера та операційна система, яку вони використовують, назва провайдера інтернет-послуг, тощо. Коли Ви заходите на наш сайт, ми автоматично отримуємо цю інформацію та узагальнюємо з подібними даними про інших відвідувачів. Збираючи таку інформацію, ми аналізуємо, як краще пристосувати наш веб-сайт до потреб відвідувачів.

Розголошення та передача даних

Ми не продаємо, не передаємо та не розголошуємо особисту інформацію, яку отримуємо на нашому сайті, третім сторонам без Вашої попередньої згоди. Ми розкриваємо особисту інформацію лише у випадках визначених чинним законодавством України, а також:

  • Ми розкриємо інформацію в випадку запобігання злочину або завдання шкоди нам або третім особам;
  • Ми розкриємо контактну інформацію третім особам, що надають нам підтримку та послуги за допомогою яких Ви отримуєте Ваше замовлення.

Може статися, що ми надамо загальну інформацію про наших відвідувачів (наприклад, відсоток відвідувачів сайту жіночої та чоловічої статі) рекламним агенціям, бізнес партнерам, спонсорам та іншим третім сторонам, щоб налаштувати або розширити зміст і рекламу на нашому сайті для наших споживачів. Ми також можемо збирати дані з файлів веб-реєстрації (таких як Ваш веб-браузер, операційна система, відвідані сторінки тощо), щоб зрозуміти, як відвідувачі подорожують сайтом, та які його сторони є найпопулярнішими.

Оновлення цього попередження

Ми можемо в односторонньому порядку змінювати або оновлювати частини цієї політики в будь-який час, без попереднього повідомлення. Будь-ласка, час від часу переглядайте Політику конфіденційності, щоб знати про її зміни та оновлення. Усі зміни до цієї Політики конфіденційності набувають чинності з моменту їх публікації. Коли ви робите замовлення, берете учать в акції, дослідженнях або іншим чином взаємодієте з нами, ви погоджуєтесь з новими умовами Політики конфіденційності в редакції, що діє на цей момент.

У випадку визнання недійсною або нездійсненною будь-якої частини даної Політики конфіденційності, інші її частини будуть залишатися чинними.

Прийом замовлень

24h - цілодобово: на сайті

в робочий час: по телефону / вайберу

натискайте кнопку виклику
(067) 38-58-109
і повідомте код товару або назву

Viber чат для замовлень
Написати
© 2020 KALA - майстерня виробів ручної роботи